Sähköposti, konttorit ja aukioloajat
Tältä sivulta saat tietoa Ifin konttoreista, sähköpostin ja palautteen lähettämisestä sekä poikkeusaukioloajoista. Lue myös digitaalisista palveluistamme.
Sähköpostin lähettäminen ja konttorit
Voinko lähettää sähköpostia Ifiin?
Voit lähettää meille viestin Omilla sivuilla. Viestin lähettäminen Omilla sivuilla pitää asiakastietosi ja vakuutusasiasi turvassa, sillä yhteys on salattu, toisin kuin perinteisessä suojaamattomassa sähköpostissa. Omien sivujen kautta viestin lähettämällä vain sinä näet tietosi, ja voimme varmistua nopeasti siitä, kenen asiakkaan kanssa olemme tekemisissä. Siksi asiaan palaaminenkin voi olla nopeampaa, kun asiakkuutesi on tunnistettu heti kun otat meihin yhteyttä. Tietoturvasyistä emme käytä sähköpostia vakuutusten tai korvausasioiden hoitamiseen.
Missä on lähin Ifin konttori?
Ifillä ei ole konttoreita Suomessa.
Voit hoitaa monet vakuutusasiasi silloin kun sinulle sopii Omilla sivuilla. Jos kaipaat henkilökohtaista palvelua, tavoitat asiantuntijamme myös puhelimitse.
Tiesithän, että helpoin reitti Omien sivujen äärelle on mobiilisovelluksemme If Mobiilin kautta?
Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat ja digitaaliset palvelut
Mitkä ovat asiakaspalvelunne poikkeusaukioloajat?
Asiakaspalvelumme normaalit aukioloajat näet asiakaspalvelusivultamme.
Poikkeusaukioloajat 2024
Uudenvuodenpäivä 1.1. suljettu
Loppiainen 6.1. suljettu
Kiirastorstai 28.3. klo 8-13
Pitkäperjantai 29.3. suljettu
Pääsiäislauantai 30.3. suljettu
2. pääsiäispäivä 1.4. suljettu
Vappu 1.5. suljettu
Helatorstai 9.5. suljettu
Juhannusaatto 21.6. suljettu
Juhannuspäivä 22.6. suljettu
Pyhäinpäivä 2.11. suljettu
Itsenäisyyspäivä 6.12. suljettu
Jouluaatto 24.12. suljettu
Joulupäivä 25.12. suljettu
Tapaninpäivä 26.11. suljettu
Uudenvuoden aatto 31.12. klo 8-13
Mitä ovat Omat sivut ja If Mobiili?
Asiakkaanamme saat käyttöösi henkilökohtaisen verkkopalvelun. Omilla sivuilla voit hoitaa vakuutus- kuin korvausasioitasi vuorokauden ympäri.
If Mobiili on puhelimeen ladattava sovellus, jonka avulla hoidat vakuutusasioitasi missä ja milloin tahansa. Sovelluksen kautta käytät verkkopalveluitamme, kuten Omia sivuja entistä helpommin. Tutustu ja lataa sovellus.
Ifin verkkopalvelut toimivat kaikilla yleisimmillä selaimilla. Suosittelemme kuitenkin, että tietoturvan ja toimivuuden takia päivität selaimesi aina uusimpaan versioon. Kaikessa verkkoasioinnissa kannattaa olla tarkkana erilaisten verkkohuijausten ja epämääräisten sähköpostien varalta.
Lue lisää verkkopalveluidemme tietoturvasta
Etkö pääse kirjautumaan Omille sivuille? Lue vinkkimme, mitä tehdä.
Millä kielillä If palvelee?
Palvelemme henkilöasiakkaitamme pääsääntöisesti suomeksi ja ruotsiksi. Verkkokauppa toimii suomeksi että ruotsiksi. Omat sivut palvelevat sekä suomeksi että ruotsiksi.
Saat englanniksi auto-, koti- ja matkavakuutukset soittamalla asiakaspalveluumme. Tutustu näihin tuotteisiin englanninkielisillä nettisivuillamme.
Miten voin antaa palautetta Ifistä?
Kuulemme mieluusti mitä mieltä olet Ifin palveluista ja kokemuksestasi asiakkaanamme. Voit jättää meille sähköistä palautetta tai kehitysehdotuksesi Omilla sivuilla, koskipa se sitten vakuutus- tai korvauspalveluitamme.
Toimi näin:
- Kirjaudu tästä Omille sivuille
- Valitse vaihtoehto "Vakuutukset ja asiakastiedot"
- Valitse "Jätä kehitysehdotus"
- Valitse "Lähetä viesti", jonka jälkeen avautuvaan tekstikenttään voit kirjoittaa vapaamuotoisesti palautteesi.
Kysy vakuutusasioista Emmalta!
Emma on Ifin asiakaspalvelubotti, joka palvelee sinua vuorokauden ympäri. Aloita keskustelu!