Asiakkaiden kokemuksia Ifin vakuutuksista
Sikaa ei kannata ostaa säkissä eikä vakuutusta vertailematta. Lue täältä asiakkaidemme kommentteja meistä ja luvut siitä, millainen vakuutusyhtiö If heille on.
Asiakkaiden arvosteluja ja kommentteja Ifistä
Ifin arvostelut Trustpilot-sivustolla osoittavat, että asiakkaat ovat meihin varsin tyytyväisiä. Toki joukossa on kaikenlaisia, myös niitä vähemmän tyytyväisiä asiakkaita. Ja hyvä niin, sillä niiden avulla pystymme virittämään toimintaamme entistä paremmaksi.
Alla näkyvät palautteet päivittyvät sivulle automaattisesti. Palautteet koskevat Ifin palvelua, ja arvostelijat ovat Ifin kanssa asioineita asiakkaita.
Pankki- ja vakuutusalan paras asiakaskokemus
Sanoihimme ei tarvitse uskoa sokeasti, vaan meillä on tutkitusti koko pankki- ja vakuutusalan paras asiakaskokemus. Vuosittainen Asiakkuusindeksi-tutkimus kerää kanssamme asioineiden asiakkaiden tunnot yhteen, ja vuoden 2024 tulokset kertovat meidän kehittyneen entisestään. Olimme tutkitusti ykkösiä sekä palvelun hyödyllisyydessä että asioinnin helppoudessa ja miellyttävyydessä.
Erityiskiitosta tutkimuksessa saivat digitaaliset palvelumme, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea. Siksi asiakkaamme pitävät meitä asiantuntevana ja modernina toimijana, jonka kanssa on helppo asioida. Saat toki myös neuvoja asiakaspalvelustamme aina kun niitä tarvitset.
Tutustu Asiakkuusindeksi-raporttiinLunastimme asiakkaidemme odotukset vuonna 2024
If sai asiakkailtaan erinomaiset arviot vuoden 2024 asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta mittaavassa EPSI Rating -tutkimuksessa. Nousimme vakuutusalalla kirkkaasti keskiverron yläpuolelle tuotteiden ja palveluiden laadussa. Asiakkaidemme odotukset vakuutuksiamme ja palveluitamme kohtaan ovat korkeammat kuin koskaan ennen, siksi sujuvaan palveluun panostamalla asiakkaamme kokevat saavansa meiltä rahoilleen vastinetta paremmin kuin vakuutusyhtiöistä keskimäärin.
Pitkäjänteinen panostus asiakaslähtöisiin digipalveluihimme näkyy myös asiakkaillemme: Omilla sivuilla on tutkimuksen mukaan vakuutusalan tyytyväisimmät käyttäjät. Digipalvelumme koetaan helppokäyttöisiksi ja toimiviksi, ja jatkamme niiden kehitystä myös tulevina vuosina.
Asiakkaiden kommentit auttavat meitä jatkamaan hyvällä tiellä sekä panostamaan uuteen, jotta voimme jatkaa asiakkaidemme rinnalla myös tulevaisuudessa.
Tutustu EPSI Rating tutkimukseenAsiakastyytyväisyys kiikarissa vuoden ympäri
Ifissä asiakas on tärkein. Siksi kysymme palautetta ja mittaamme asiakkaiden tyytyväisyyttä useilla eri tavoilla. Otamme kokemuksistanne opiksemme, sillä tavoitteemme on yksinkertainen: haluamme olla asiakkaiden mielestä Suomen paras vakuutusyhtiö.
Esimerkiksi verkkokaupassa vakuutusostoksilla käyneiltä tiedustelemme, oliko vakuutuksen ostaminen helppoa, ja korvausprosessin päätyttyä tiedustelemme asiakkaamme tuntemuksia siitä, miten kaikki sujui. Palautetta voi antaa myös vaikkapa asiakkaille lähtevistä sähköposteistamme.
Yhdistämällä kaikki nämä luvut ja kirjalliset asiakaskokemukset olemme aimo harppauksen tietoisempia siitä, millaisena vakuutusyhtiönä asiakkaat meidät kokevat. Palautteet ovat pohja jatkuvalle kehitykselle, ja sen otamme vakavasti.
Näin annat meille palautetta
Voit antaa meille palautetta Omilla sivuilla. Siten voimme yhdistää palautteesi asiakkuuteesi ja voimme tarvittaessa olla sinuun yhteydessä henkilökohtaisesti.
Toimi näin
- Kirjaudu tästä Omille sivuille
- Valitse vaihtoehto "Vakuutukset ja asiakastiedot"
- Valitse "Jätä kehitysehdotus"
- Valitse "Lähetä viesti", jonka jälkeen avautuvaan tekstikenttään voit kirjoittaa vapaamuotoisesti palautteesi.