Virtuaaliassistentti Alvar
Chatbot Alvar palvelee yrityksen vakuutusasioissa 24/7.
Chatbot Alvar palvelee yrityksen vakuutusasioissa 24/7.
Virtuaaliassistentti eli chatbot Alvar auttaa sinua yritysvakuutuksiin liittyvissä kysymyksissä vuorokauden ympäri. Alvar osaa vastata vakuutusasioihin yleisellä tasolla ja ohjata keskustelun yritysneuvojalle, kun kyseessä on yksityiskohtaisempi asia. Asiakaspalvelumme aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää Alvarin kautta soittopyynnön yritysneuvojalle.
Alvar osaa vastata parhaiten, kun kysyt lyhyitä kysymyksiä ja yhden kysymyksen kerrallaan. Esimerkiksi kysymykseen "Miten saan yrityskansion käyttöön?" Alvar tietää vastauksen. Jos et saa heti sopivaa vastausta, yritä uudelleen hieman toisella tavalla. Kiinnitä myös huomiota oikeinkirjoitukseen.
Alvarin osaaminen kasvaa jatkuvasti käytyjen keskusteluiden ja asiakaspalautteiden avulla - osallistu siis rohkeasti kehitykseen ja anna palautetta! Kun chattailet Alvarin kanssa, voit antaa peukun ylöspäin tai alaspäin sen mukaan, onnistuiko Alvar antamaan oikean vastauksen vai ei.
Luemme päivittäin Alvarin saamat palautteet, syvennämme vastauksia ja laajennamme aihealueita sitä mukaan kuin palautetta ja kokemusta kertyy.
Voit kysyä Alvarilta esimerkiksi:
"Haluan vastuuvakuutuksesta todistuksen, että vakuutus on voimassa"
"Haluaisin muuttaa laskutusosoitteen"
"Miten saan verkkotunnukset, jotta voin kirjautua Yrityskansioon?"
"Miten toimin, kun olen maksanut laskun kahdesti?"
"Neuvotko, miten voin antaa valtuutuksen tilitoimistolleni?"
"Millaisia tietoja tarvitsette vastuuvakuutuksen ostamisessa?"
"Haluaisimme saada vakuutuslaskut verkkolaskuna. Mihin voimme ilmoittaa verkkolaskuosoitteen?"
"Missä voi tehdä tapaturmailmoituksen?"
"Pyytäisin tarjousta yhdistykselle tapahtumajärjestäjän vakuutuksesta"
"Mikä on sähköpostiosoitteenne? Minulla on kuitteja, jotka tulisi toimittaa teille."
Nopeaa ja selkeää palvelua! Kiitokset!
Löydätkö sinäkin vastauksen kysymykseesi näiltä sivuilta?