Päävalikko Siirry sisältöön

Ifille oma äänilogo ja uusi viestintäkonsepti

08.29.2022, 04.00

If vahvistaa brändipositiotaan välittävimpänä vakuutusyhtiönä If auttaa paljon -konseptilla. Samalla julkistettu äänilogo on koottu asiakkaiden arkielämän äänistä.

Pikkuveljen syyttäminen auttaa vähän - If auttaa paljon Kuva: If

Vuoden 2020 syksyllä If julkisti uuden viestintäkonseptin ”Rinnallasi”. Nyt tuota asiakaslupausta konkretisoidaan osoittamalla, miten tuemme asiakkaitamme, kun jotain sattuu. Syvään hengittäminen ja kymmeneen laskeminen auttaa vähän – If auttaa paljon. Ilmastointiteippi ikkunalasissa auttaa vähän – If auttaa paljon.

Ifin logossa on kolme pistettä, joilla on jatkossa entistä tärkeämpi rooli brändi-identiteetissämme. Pisteet ja niihin jatkossa liittyvä Ifin uusi äänilogo vahvistavat tarinankerrontaa mainonnassa ja viestinnässä. Äänilogossa kuuluvat asiakkaiden arkielämän äänet, kuten ovikellon soitto ja puhelimen helinä. Suunnittelusta vastasi Åkestam Holst.

- Haluamme uudella viestinnänkonseptilla vahvistaa positiotamme välittävänä vakuutusyhtiönä ja samaan aikaan konkretisoida, mitä Rinnallasi-lupaus tarkoittaa. Tunne ohjaa usein ostopäätöksiä. Meidän täytyykin tehdä pitkäjänteistä työtä viestiemme kanssa luottamuksen kehittämiseksi. Asiakaslupauksemme on syvällä arvoissamme – se on oleellista jatkuvan ja aidon viestinnän varmistamiseksi, kommentoi Sumit Malhotra, Ifin Head of Brand, Marketing and Communication.

Ifin kampanja näkyy laajasti televisiossa, digitaalisilla alustoilla, ulkomainonnassa ja radiossa.

Asiakas: If
Mainostoimisto: Åkestam Holst NoA
Design: Bold NoA
Tuotantotoimisto: BKRY NoA
Ohjaaja: Torbjörn Martin
Tuotantoyhtiö: B-Reel Films
Radiotuotanto: Flickorna Larsson
Mediatoimisto: Carat

Mediayhteydet

Tavoitat Ifin viestinnän heinäkuussa mediayhteydenottoja varten ma-pe klo 10-15.

Outi Kärkkäinen
Viestintäpäällikkö
Sähköposti: outi.karkkainen@if.fi

Jos teet ilmoitusmyyntiä tai tarvitset Ifin logoa, lähetä sähköpostia osoitteeseen markkinointi@if.fi.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa